ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR
- Florian Marin
- Eusebiu Veteleanu
HOTARARI
Anul 2023
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea Componentei Integrale a Planului de Selectie, a formei Anuntului, a Profilului candidatului si a Matricei pentru posturile de Administrator la Societatea APAVIL SA (13.03.2023)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2023 (13.03.2023)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea proiectului ”Investiții în creșterea eficienței energetice prin instalarea de sisteme fotovoltaice la șase stații de epurare a apei, precum și reabilitarea grupu
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea declanşării procedurii de selecţie a celor 5 (cinci) posturi de membru în Consiliul de Administratie, precum şi a termenilor de referintă pentru contractarea expertului independent specializat în recrutarea resurselor umane (01.02.2023)
Anul 2022
- Hotararea nr. 5 privind numirea/alegerea administratorilor provizorii in Consiliul de Administratie (19.12.2022)
- Hotararea nr. 4 privind incetarea contractelor de mandat ale membrilor Consiliului de Administratie (19.12.2022)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli al societatii Apavil S.A. pe anul 2021 (30.05.2022)
- Hotararea nr.2 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2021 in baza Raportului de activitate al Administratorilor pe anul 2021 si a Raportului Auditorului Financia si repartizarea profitului net realizat in anul 2021 la societatea Apavil S.A (30.05.2022)
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2022 (08.02.2022)
Anul 2021
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2021 (23.04.2021)
- Hotararea nr. 2 privind numirea secretarului Adunarii Generale a Actionarilor (29.04.2021)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea numirii Auditorului Financiar pentru executiile financiare pentru anii 2020, 2021, 2022 (29.04.2021)
- Hotararea nr. 4 privind respingerea contestatiei d-lui Coman Dan (29.04.2021)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2020 si a Raportului Auditorului Financiar si repartizarea profitului net realizat in anul 2020 la societatea Apavil S.A. (27.05.2021)
- Hotararea nr. 6 privind aprobarea executiei Bugetului de Venituri si Cheltuieli al societatii APAVIL S.A. pe anul 2020 (27.05.2021)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea achizitionarii serviciului de intocmire a Studiului de fezabilitate pentru sursa de rezerva Bradisor (14.10.2021)
- Hotararea nr 8 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si cheltuieli al Societatii Apavil SA pentru anul 2021 (14.10.2021)
- Hotararea nr. 9 privind Raportul de activitate al Administratorilor Societatii Apavil SA pentru semestrul I al anului 2021 (14.10.2021)
Anul 2020
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2020 (19.02.2020)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea infiintarii unui punct de lucru in comuna Golesti sat Aldesti, judetul Valcea (19.02.2020)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea infiintarii punctului de lucru “Statia de Epurare Rm. Valcea” in localitatea Rm. Valcea, str. Nistor Dumitrescu, nr.23, judetul Valcea (19.02.2020)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. pe anul 2020 (20.03.2020)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea executiei Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. pe anul 2019 (06.07.2020)
- Hotararea nr. 6 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2019 in baza Raportului de activitate al Administratorilor pe anul 2019 si a Raportului Auditorului Financiar (06.07.2020)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2019 la societatea Apavil S.A. (06.07.2020)
Anul 2019
- Hotararea nr. 9 privind aprobarea rectificarii bugetului de venituri si cheltuieli al societatii Apavil SA pentru anul 2019 (23.09.2019)
- Hotararea nr. 8 privind aprobarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli al societatii Apavil SA pentru anul 2018 (23.07.2019)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea repartizarii profitului net pentru anul 2018 la societatea Apavil SA (23.07.2019)
- Hotararea nr. 6 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2018 pe baza Raportului Administratorilor si al Auditorului Financiar (23.05.2019)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea organigramei Apavil S.A. (23.05.2019)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea infiintarii unui punct de lucru in comuna Muereasca, judetul Valcea (22.04.2019)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea infiintarii unui punct de lucru in comuna Dragoesti, judetul Valcea (22.04.2019)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2019 al APAVIL S.A. (22.04.2019)
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari realizati din Planul de administrare al Consiliului de Administratie al APAVIL S.A. (22.04.2019)
Anul 2018
- Hotararea nr. 23 privind numirea membrilor Consiliului de Administratie al APAVIL S.A. (20.12.2018)
- Hotararea nr. 22 privind aprobarea prelungirii duratei mandatelor administratorilor provizorii (18.10.2018)
- Hotararea nr. 21 privind numirea Profilului Consiliului de Administratie al APAVIL S.A. (28.09.2018)
- Hotararea nr. 20 privind aprobarea indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari pentru administratorii provizorii ai APAVIL S.A. (28.09.2018)
- Hotararea nr. 19 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. pe semestrul I al anului 2018 (28.09.2018)
- Hotararea nr. 18 privind numirea secretarului Adunarii Generale a Actionarilor (24.07.2018)
- Hotararea nr. 17 privind numirea unui administrator provizoriu al Apavil S.A. Valcea (24.07.2018)
- Hotararea nr. 16 privind declansarea procedurii de selectie a membrilor Consiliului de Administratie la societatea Apavil S.A. Valcea (24.07.2018)
- Hotararea nr. 15 privind privind aprobarea organigramei Apavil S.A. Valcea (24.07.2018)
- Hotararea nr. 14 privind numirea administratorilor provizorii in Consiliului de Administratie la societatea Apavil S.A. Valcea (18.06.2018)
- Hotararea nr. 13 privind incetarea contractelor de mandat ale membrilor Consiliului de Administratie la societatea Apavil S.A. Valcea (18.06.2018)
- Hotararea nr. 12 privind aprobarea punctului de lucru pentru comuna Galicea (18.06.2018)
- Hotararea nr. 11 privind aprobarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2017 (18.06.2018)
- Hotararea nr. 10 privind dispozitia obligatorie nr. 823/25.03.2016 emisa in baza RIEF nr. CRR AIF 822/25.03.2016 (18.06.2018)
- Hotararea nr. 9 privind stabilirea duratei contractului de mandat a membrilor Consiliului de Administratie (17.05.2018)
- Hotararea nr. 8 privind stabilirea indemnizatiei membrilor Consiliului de Administratie (17.05.2018)
- Hotararea nr. 7 privind radierea punctului de lucru pentru Uzina de Apa Barzoteni-Horezu (17.05.2018)
- Hotararea nr. 6 privind repartizarea profitului net pentru anul 2017 (17.05.2018)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea situatilor financiare pentru anul 2017 (17.05.2018)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea punctului de lucru pentru orasul Perisani (16.04.2018)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea punctului de lucru pentru orasul Baile Olanesti (16.04.2018)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea punctului de lucru pentru orasul Calimanesti (16.04.2018)
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2018 (16.04.2018)
Anul 2017
- Hotararea nr. 17 privind numirea numire auditor financiar (18.12.2017)
- Hotararea nr. 16 privind aprobarea punctului de lucru pentru comuna Pietrari (18.12.2017)
- Hotararea nr. 15 privind Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2017 – rectificat (18.12.2017)
- Hotararea nr. 14 privind procedura de selectie membrii in Consiliul de Administratie (18.12.2017)
- Hotararea nr. 13 privind numirea administratorilor provizorii in Consiliul de Administratie (18.12.2017)
- Hotararea nr. 12 privind revocarea unui membru in Consiliul de Administratie (18.12.2017)
- Hotararea nr. 11 privind demisia a doi administratori (13.11.2017)
- Hotararea nr. 10 privind executia Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2016 (09.08.2017)
- Hotararea nr. 9 privind descarcarea de gestiune a administratorilor APAVIL SA (29.06.2017)
- Hotararea nr. 8 privind aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Stefanesti (29.06.2017)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea obiectivelor, criterilor si indicatorilor de performanta ai administratorilor pentru anul 2016 (29.06.2017)
- Hotararea nr. 6 privind repartizarea profitului net realizat in anul 2016 (29.06.2017)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2016 (29.06.2017)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2017 (06.04.2017)
- Hotararea nr. 3 privind numire auditor intern (06.03.2017)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Tomsani (06.03.2017)
- Hotararea nr. 1 privind incetarea contractului de mandat al d-lui Popa Stefan Ovidiu si desemnarea d-lui Dima Adrian Cosmin (06.03.2017)
Anul 2016
- Hotararea nr. 15 privind Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2016 – Rectificat (28.11.2016)
- Hotararea nr. 14 privind modificare denumire adresa punct de lucru (28.11.2016)
- Hotararea nr. 13 incetarea contractului de mandat al d-lui Teodosie Filip si desemnarea d-lui Popa Stefan Ovidiu (28.11.2016)
- Hotararea nr. 12 privind eincetarea contractului de mandat la d-lui Veteleanu Eusebiu si desemnarea d-nei Patru (actualmente Ionescu) Diana Maria (28.11.2016)
- Hotararea nr. 11 privind constructia celor patru microhidrocentrale (25.05.2016)
- Hotararea nr. 10 privind executia Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2015 (25.05.2016)
- Hotararea nr. 9 privind raportarea profitului net pentru anul 2015 (25.05.2016)
- Hotararea nr. 8 privind aprobarea situatiilor finanaciare pentru anul 2016 (25.05.2016)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea contractului de mandat al administratorului Bolovan Nicolae si stabilirea indemnizatiei (30.03.2016)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2016 (29.02.2016)
- radierea si inregistrarea noului sediu al punctului de lucru Calimanesti (29.02.2016)
- incetare mandat membru in Consiliul de Admistratie al APAVIL SA Valcea (29.02.2016)
- numirea unui membru in Consiliul de Admistratie al APAVIL SA Valcea (29.02.2016)
- numire auditor intern (29.02.2016)
- aprobarea organigramei SC APAVIL SA Valcea (29.02.2016)
Anul 2015
- procedura de selectie a unui membru in Consiliul de Administratie al SC APAVIL SA (22.09.2015)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli – rectificarea I al societatii pentru anul 2015 (22.09.2015)
- incheiere contract achizitie directa servicii de recrutare resurse umane – membru Consiliul de Administratie (15.07.2015)
- demararea achizitiei directe servicii de recrutare resurse umane – membru Consiliul de Administratie (16.06.2015)
- aprobarea organigramei SC APAVIL SA Valcea (16.06.2015)
- repartizarea profitului net pentru anul 2014 (12.05.2015)
- aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2014 (12.05.2015)
- aprobarea raportului asupra activitatii de administrare pentru semestrul II al anului 2014 (11.03.2015)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2015 (11.03.2015)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli rectificat al societatii pentru anul 2014 (19.01.2015)
Anul 2014
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pentru anul 2014 (10.11.2014)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pentru anul 2014 (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Budesti (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Francesti (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Lacusteni (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Prundeni (10.11.2014)
- aprobarea planului de administrare (10.11.2014)
- aprobarea contractelor de mandat ale administratorilor (06.10.2014)
- aprobarea organigramei (06.10.2014)
- aprobarea idemnizatiei membrilor AGA (14.07.2014)
- aprobarea majorarii capitalului social (13.06.2014)
- alegerea membrilor Consiliului de Administratie (05.06.2014)
- cererea de renuntare a apelului declarat de societate (05.06.2014)
- indeplinirea Hatararii Consiliului Local al Municipiului Rm. Valcea nr. 114/31 mai 2014 (05.06.2014)
- aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2013 (26.05.2014)
- aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2013 (26.05.2014)
- amanarea analizei si aprobarea Raportului Consiliului de Administratie (09.05.2014)
- aprobarea gradului de realizare al obiectivelor, criterilor si indicatorilor de performanta pentru anul 2013 (09.05.2014)
- aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2014 (17.02.2014)
Anul 2013
- bilant la 31.12.2013 (15.04.2014)
- bilant la 30.06.2013 (20.11.2013)
- raport de gestiune la 30.06.2013 (20.11.2013)
- numirea auditului financiar (20.11.2013)
- puncte de lucru nedeclarate (20.11.2013)
- aprobarea organigramei a S.C. Apavil S.A. Vâlcea (20.11.2013)
- reprezentantul Municipiului Ramnicu Valcea in AGA Apavil (24.07.2013)
- aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2013 (07.06.2013)
- aprobarea listei membrilor in Consiliul de Administratie (24.05.2013)
- aprobarea obiectivelor, criteriilor si indicatorilor de performanta pentru anul 2013 (07.06.2013)
- aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2012 (24.05.2013)
- aprobare situatii financiare pentru anul 2012 (24.05.2013)
- bilant la data de 31.12.2012 (24.05.2013)