PROGRAM DE LUCRU PENTRU SERVICIUL RELATII CU PUBLICUL:

Str. Carol I, nr. 3-5, tel. 0250 739 580, int. 29

  • Luni – Joi: 7:00 – 15:30
  • Vineri: 7:00 – 13:00
  • Apeland la acest serviciu puteti obtine informatii despre tarife, informatii cu privire la documentele necesare incheierii contractelor, documente necesare obtinerii avizelor, puteti initia o solicitare sau reclamatie, puteti semnala o defectiune tehnica.

PROGRAM AUDIENTE:

Str Carol I, nr. 3-5

  • Director General: Marti, orele 13:00 – 14:00
  • Director Tehnic: Miercuri, orele 13:00 – 14:00

Pentru sporirea măsurilor de prevenire și limitarea efectelor noului tip de coronavirus, APAVIL SA informează că audiențele la conducerea societății se suspendă pe perioada stării de alertă, urmând ca, după această dată, să se ia noi decizii în funcție de evoluția situației.

Solicitările se vor transmite online (www.apavil.ro), pe adresa de mail a societății, apavil@apavil.ro, prin fax, prin poștă sau se vor depune la registratura societății din strada Carol I, nr. 3-5, Rm. Vâlcea.

Echipa managerială a Societății APAVIL SA

PROGRAM DE LUCRU PENTRU RELATII CU PUBLICUL SERVICIUL TEHNIC:

Str. Carol I, nr. 3-5

  • Luni – Joi: 7:00 – 9:30 si 14:00 – 15:00
  • Vineri: 7:00 – 10:00

PROGRAM DE LUCRU CASIERII-INCASARE FACTURI:

Str Carol I, nr. 3-5, tel. 0250 739 580 int. 29 sau 32

  • Luni – Joi: 7:00 – 17:00
  • Vineri: 7:00 – 15:00

Str Dacia, nr. 4

  • Luni – Joi: 7:00 – 14:30
  • Vineri: 7:00 – 12:30

SERVICIUL CONTRACTE (DEPUNERE DOCUMENTATIE SI ELIBERARE CONTRACTE):

Str. Dacia nr.4, Telefon: 0350 419 526 int. 301

  • Luni – Vineri: 8:00 – 12:00
  • Tipuri de contracte de furnizare servicii apa-canal;
  • Agenti economici apa si canalizare, agenti economici apa fara canalizare;
  • Contract furnizare servicii pentru agenti economici;
  • Asociatii de proprietari;
  • Contract de furnizare servicii pentru asociatii de proprietari;
  • Persoane fizice apa si canalizare, persoane fizice apa fara canalizare;
  • Reinnoire contract de furnizare pentru bransamentul existent;
  • Contract furnizare servicii pentru abonat nou;
  • Contract servicii vidanjare;
  • Acte necesare:
  • Cerere
  • Certificat de inregistrare fiscal

LABORATOR METROLOGIE:

  • Verificare apometre: telefon – 0350 408 805
  • Montare si reparare apometre: telefon – 0350 806 985
  • Contoarele se verifica, in Laboratorul Metrologic al APAVIL SA autorizat de Biroul Roman de Metrologie Legala.

DISPECERAT:

  • Telefon gratuit: 0250 820 010 sau 0350 802 160, 24 de ore din 24;
  • La dispecerat se concentreaza toate informatiile privind alimentarea cu apa, functionarea retelei de distributie apa potabila si a retelei de canalizare, aici se pot comunica telefonic reclamatiile si sesizarile legate de diverse defectiuni aparute in functionarea sistemului de distributie a apei potabile si a retelei de canalizare a orasului.
  • Reclamatiile si sesizarile se vor inregistra la dispecerat, precizandu-se de fiecare data numele celui ce sesizeaza, natura defectiunii, data, numele dispecerului si in final modul de remediere. Formatiile de interventie ale dispeceratului verifica toate reclamatiile inregistrate si remediaza defectiunile constatate la conductele stradale sau bransamente.