PROGRAM DE LUCRU PENTRU SERVICIUL RELATII CU PUBLICUL:

Str. Carol I, nr. 3-5, tel. 0250 739 580, int. 29

  • Luni – Joi: 7:00 – 15:30
  • Vineri: 7:00 – 13:00
  • Apeland la acest serviciu puteti obtine informatii despre tarife, informatii cu privire la documentele necesare incheierii contractelor, documente necesare obtinerii avizelor, puteti initia o solicitare sau reclamatie, puteti semnala o defectiune tehnica.

PROGRAM AUDIENTE:

  • Audiențele la Directorul General al Societății Apavil S.A, ing. Florescu Ion, se desfășoară în fiecare zi de miercuri, în intervalul orar 0700 – 0900, la sediul societății din strada Carol I, nr. 3-5, Rm. Vâlcea. Înscrierile în audiență se fac prin transmiterea unui e-mail la adresa comunicare@apavil.ro, telefonic la nr. 0250/739580 interior 36 sau la Registratura societății din strada Carol I, nr. 3-5, Rm. Vâlcea. Solicitanții vor comunica un număr de telefon pentru a putea fi contactați ulterior în vederea stabilirii detaliilor.
  • Audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute și vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcție de conducere.
  • Pentru asigurarea comunicării dintre cetățeni și conducerea Apavil S.A se pot utiliza și mijloace alternative cum ar fi formularea unei sesizări scrise sau telefonic, solicitantul urmând să primească răspuns la cele sesizate.

Echipa managerială a Societății APAVIL SA

SERVICIUL TEHNIC PROGRAM DE LUCRU PENTRU RELATII CU PUBLICUL SI ELIBERARE AVIZE:

Str. Carol I, nr. 3-5

  • Luni – Joi:  07:30 – 09:30; 13:00 – 14:30
  • Vineri: 7:30 – 10:00

PROGRAM DE LUCRU CASIERII-INCASARE FACTURI:

Str Carol I, nr. 3-5, Telefon. 0250 739 580 int. 29 sau 32

  • Luni – Joi: 7:00 – 17:00
  • Vineri: 7:00 – 15:00

Str Dacia, nr. 4

  • Luni – Joi: 7:00 – 14:30
  • Vineri: 7:00 – 12:30

SERVICIUL CONTRACTARE (DEPUNERE DOCUMENTATIE SI ELIBERARE CONTRACTE):

Str. Carol I, nr. 3-5, Telefon: 0250 739 580 int. 37; 38; 39

  • Luni – Joi: 8:00 – 15:30
  • Vineri: 8:00 – 13:00
  • Tipuri de contracte de furnizare servicii apa-canal;
  • Agenti economici apa si canalizare, agenti economici apa fara canalizare;
  • Contract furnizare servicii pentru agenti economici;
  • Asociatii de proprietari;
  • Contract de furnizare servicii pentru asociatii de proprietari;
  • Persoane fizice apa si canalizare, persoane fizice apa fara canalizare;
  • Reinnoire contract de furnizare pentru bransamentul existent;
  • Contract furnizare servicii pentru abonat nou;
  • Contract servicii vidanjare;
  • Acte necesare:
  • Cerere
  • Certificat de inregistrare fiscal

LABORATOR METROLOGIE:

  • Verificare apometre: telefon – 0350 408 805
  • Montare si reparare apometre: telefon – 0350 806 985
  • Contoarele se verifica in Laboratorul Metrologic al APAVIL SA autorizat de Biroul Roman de Metrologie Legala.

DISPECERAT:

  • Telefon gratuit: 0250 820 010 sau 0350 802 160, 24 de ore din 24;
  • La dispecerat se concentreaza toate informatiile privind alimentarea cu apa, functionarea retelei de distributie apa potabila si a retelei de canalizare, aici se pot comunica telefonic reclamatiile si sesizarile legate de diverse defectiuni aparute in functionarea sistemului de distributie a apei potabile si a retelei de canalizare a orasului.
  • Reclamatiile si sesizarile se vor inregistra la dispecerat, precizandu-se de fiecare data numele celui ce sesizeaza, natura defectiunii, data, numele dispecerului si in final modul de remediere. Formatiile de interventie ale dispeceratului verifica toate reclamatiile inregistrate si remediaza defectiunile constatate la conductele stradale sau bransamente.