Skip to content
APAVIL S.A.

APAVIL S.A.

APAVIL S.A.

Menu

  • Acasa
  • Companie
    • Descriere
    • Date de identificare
    • AGA
      • Acţionari
      • Hotarari
      • Convocari
    • Organizare
    • Informaţii financiar contabile
    • Transparenţă și guvernanţă corporativă
      • Codul etic
      • Procedura de selectie pentru posturile de membru in consiliul de administratie la Societatea APAVIL S.A 2023
      • Scrisoarea de asteptari pentru organele de administrare si conducere ale societății Apavil S.A., pentru perioada 2023-2027
      • Procedura de selecție pentru desemnarea directorului general la Societatea Apavil S.A. – 2022
      • Plan de integritate 2016-2020
      • Declaraţie de aderare S.N.A.
      • Raportari conform OUG 109/2011
      • Componenta Integrala
      • Profil Candidat
      • Lista scurta pentru postul de director general – 2020
      • Raport CNR 2021
      • Raport CNR 2020
  • Relatii Clienti
    • Program lucru
    • Precizări facturi
    • Servicii si Tarife
    • Documente utile
  • Calitate
    • Managementul calitatii
    • Licentierea serviciului
    • Monitorizare calitate apă potabilă
    • Buletinul calității
  • Fonduri Europene
    • POIM (2014-2020)
    • POS Mediu 2007-2013
    • Realizarea ratei de conectare de 100%
    • Program Ispa
  • Informatii Publice
    • Declaratii de avere si interese
    • Informatii de interes public
    • Legislatie
  • Comunicare
    • Comunicate si informari
    • Anunturi
    • Cariera
    • Opriri programate
  • Galerie
  • Contact

Raportari conform OUG 109/2011

You are here: APAVIL S.A. > Raportari conform OUG 109/2011

ANUL 2021

  • Raport de management 2021

ANUL 2020

  • Raport de management 2020

ANUL 2019

  • Raport de management 2019

ANUL 2018

  • Raport anual cu privire la remuneratiile si alte avantaje acordate administratorilor si directorilor, in cursul anului financiar 2018
  • Raport de management 2018

ANUL 2017

  • Raport de management 2017
  • Situatia financiara 31.12.2017 – confirm art. 51, alin. 1, lit. b, OUG109/ 2011
  • Raport de audit 2017 – cofirm art. 51, alin. 1, lit d, OUG109/ 2011
  • Raport consiliu de administratir – conform art. 51, alin 1, lit f OUG109/ 2011
  • Declaratia nefinanciara 2017
  • Raport anual cu privire la remuneratiile si alte avantaje acordate administratorilor si directorilor, in cursul anului financiar 2017
  • Raport de management an 2016 – conf art.56 OUG 109/2016
  • Situatiile financiare 2016 – conf art. 51, alin.1 lit a)
  • Raport de audit 2016 – conf. art.51, alin. 1, lit. d)
  • Raport Consiliu de Administratie – conf. art.51, alin. 1, lit. f)
  • Remuneraţia consiliului de administraţie 2013-2016

Cautare Site

Covid19

Masuri Stare de Alerta Covid19

Dispecerat Non-Stop

Tel:  0350 802 160

Email: dispecerat@apavil.ro

Program Casierii

Str. Carol I, nr. 3-5

Luni - Joi:07:15 - 16:30
Vineri:7:15 - 14:00

Str. Dacia, nr. 4

Luni - Joi:07:15 - 14:30
Vineri:7:15 - 12:15

Eliberare Avize

Luni - Joi:07:30 - 09:30;
13:00 - 14:30
Vineri:7:30 - 10:00;

Relatii cu publicul

Str. Carol I, nr. 3-5

Luni - Joi:07:30 - 15:30
Vineri:7:30 - 13:00
Trimite
Sesizare / Reclamație

Program Audiente

Audiențele la Directorul General al Societății Apavil S.A, ing. Florescu Ion, se desfășoară în fiecare zi de miercuri, în intervalul orar 0700 – 0900, la sediul societății din strada Carol I, nr. 3-5, Rm. Vâlcea. Înscrierile în audiență se fac prin transmiterea unui e-mail la adresa comunicare@apavil.ro, telefonic la nr. 0350/7802161 interior 28 sau la Registratura societății din strada Carol I, nr. 3-5, Rm. Vâlcea. Solicitanții vor comunica un număr de telefon pentru a putea fi contactați ulterior în vederea stabilirii detaliilor.

Audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute și vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcție de conducere.

Noutati

  • Procedura de selectie pentru posturile de membru in consiliul de administratie la Societatea APAVIL S.A 2023

    Procedura de selectie pentru posturile de membru in consiliul de administratie la Societatea APAVIL S.A 2023

    March 16, 2023
    Hotararea nr. 4 privind aprobarea componentei integrale a planului de selectie, a formei anuntului, a …Read more
  • Cariera

    Cariera

    February 9, 2023
    Anul 2023 Anunt privind scoaterea la concurs a unui post de economist in cadrul Serviciului …Read more
  • Scrisoarea de asteptari pentru organele de administrare si conducere ale societății Apavil S.A., pentru perioada 2023-2027

    Scrisoarea de asteptari pentru organele de administrare si conducere ale societății Apavil S.A., pentru perioada 2023-2027

    September 28, 2022
    Read more

Contact

  • Adresa:  Str. Carol I nr. 3-5,
                   Ramnicu Valcea,
                   Jud. Valcea
  • Telefon:
                   0350 802 161,
                   0350 419 526
  • Fax:        0250 738 903,
                     0350 419 525
  • Email: apavil@apavil.ro
  • Website: www.apavil.ro

Cautare

Link-uri utile

  • ARA
  • ANRSC
  • ANPC
  • Green Week
  • World Water Day
Copyright © 2023 APAVIL S.A..