ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR
- Oprescu Adinița
- Alina Daniela Rusanescu
HOTARARI
Anul 2024
- Hotararea nr 7 de aprobare a Raportului Comitetului de Nominalizare si Remunerare privind evaluarea administratorilor Societatii Apavil S.A. pentru anul 2023 (20.06.2024)
- Hotararea nr 6 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli al societatii Apavil S.A. pentru anul 2024 (20.06.2024)
- Hotararea nr.5 privind aprobarea execuției bugetului de venituri și cheltuieli al societății Apavil S.A. la data de 31 decembrie 2023 (28.05.2024)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea situațiilor financiare anuale încheiate la 31 decembrie 2023 în baza Raportului de activitate al Administratorilor pe anul 2023 și a Raportului Auditorului Financiar, repartizarea profitului net realizat în anul 2023 la societatea Apavil S.A, precum și descărcarea de gestiune a administratorilor (28.05.2024)
- Hotararea nr. 3 privind achizitionarea serviciilor juridice de consultanta, asistenta si reprezentare a Societatii Apavil S.A in vederea contestarii Raportului de Inspectie Economico-Financiara si a Dispozitiei Obligatorii (08.05.2024)
- Hotararea nr 2 privind incetare contract de mandat-membru in Consiliul de Administratie al Societatii APAVIL S.A. (18.03.2023)
- Hotararea nr 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si Lista de investitii pentru anul 2024 (18.03.2024)
Anul 2023
- Hotararea nr 19 privind imputernicirea Consiliului de Administratie pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii 296/2023 in cadrul Societatii Apavil SA (14.12.2023)
- Hotararea nr 18 privind aprobarea organigramei si a statului de functii ale Societatii Apavil SA, incepand cu data de 01.01.2024 (14.12.2023)
- Hotararea nr 17 privind aprobarea numirii Auditorului Financiar pentru exercitiile financiare pentru anii 2023, 2024 si 2025 (14.12.2023)
- Hotararea nr 16 privind achizitionarea serviciilor juridice de consultanta, asistenta si reprezentare a societatii Apavil S.A (31.10.2023)
- Hotararea AGA nr 15 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli al societatii Apavil S.A. pentru anul 2023 (31.10.2023)
- Hotararea nr. 14 privind achizitia serviciilor de consultanta pentru elaborarea aplicatiei de finantare Proiect Nemajor in conformitate cu ghidul POIM, aferent contractelor care au facut parte din Proiectul “Realizarea ratei de conectare de 100% in Rm. Valcea, incusiv Ocnele Mari, Dragasani, Calimanesti, Babeni si Baile Olanesti” (26.09.2023)
- Hotararea nr. 13 privind “Raportul de activitate al Administratorilor Societatii Apavil SA pentru semestrul I al anului 2023” (26.09.2023)
- Hotararea nr. 12 privind aprobarea indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari realizati din Planul de administrare al Consiliului de Administratie al APAVIL S.A. (26.09.2023)
- Hotararea nr. 11 privind aprobarea punerii la dispozitie a imobilului MHC-Statia Valea lui Stan (26.09.2023)
- Hotararea nr. 10 privind numirea/alegerea administratorilor in Consiliul de Administratie la Societatea Apavil SA (19.06.2023)
- Hotararea nr. 9 privind aprobarea trecerii pe costurile societatii a unor creante ce nu mai pot fi recuperate (29.05.2023)
- Hotararea nr. 8 privind aprobarea executiei Bugetului de Venituri si Cheltuieli al societatii APAVIL S.A. la data de 31 decembrie 2022 (29.05.2023)
- Hotararea nr.7 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2022 in baza Raportului de activitate al Administratorilor pe anul 2022 si a Raportului Auditorului Financia si repartizarea profitului net realizat in anul 2022 la societatea Apavil S.A. (29.05.2023)
- Hotararea nr. 6 privind aprobarea contractarii serviciilor de consultanta a unui expert in domeniul achizitiilor publice pentru derularea procedurilor de achizitie din cadrul Contractului de Finantare nr 1758/02.11.2022 (13.04.2023)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea prelungirii duratei mandatului administratorilor provizorii in Consiliul de Administratie (13.04.2023)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea Componentei Integrale a Planului de Selectie, a formei Anuntului, a Profilului candidatului si a Matricei pentru posturile de Administrator la Societatea APAVIL SA (13.03.2023)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2023 (13.03.2023)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea proiectului ”Investiții în creșterea eficienței energetice prin instalarea de sisteme fotovoltaice la șase stații de epurare a apei, precum și reabilitarea grupu
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea declanşării procedurii de selecţie a celor 5 (cinci) posturi de membru în Consiliul de Administratie, precum şi a termenilor de referintă pentru contractarea expertului independent specializat în recrutarea resurselor umane (01.02.2023)
Anul 2022
- Hotararea nr. 5 privind numirea/alegerea administratorilor provizorii in Consiliul de Administratie (19.12.2022)
- Hotararea nr. 4 privind incetarea contractelor de mandat ale membrilor Consiliului de Administratie (19.12.2022)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli al societatii Apavil S.A. pe anul 2021 (30.05.2022)
- Hotararea nr.2 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2021 in baza Raportului de activitate al Administratorilor pe anul 2021 si a Raportului Auditorului Financia si repartizarea profitului net realizat in anul 2021 la societatea Apavil S.A (30.05.2022)
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2022 (08.02.2022)
Anul 2021
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2021 (23.04.2021)
- Hotararea nr. 2 privind numirea secretarului Adunarii Generale a Actionarilor (29.04.2021)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea numirii Auditorului Financiar pentru executiile financiare pentru anii 2020, 2021, 2022 (29.04.2021)
- Hotararea nr. 4 privind respingerea contestatiei d-lui Coman Dan (29.04.2021)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2020 si a Raportului Auditorului Financiar si repartizarea profitului net realizat in anul 2020 la societatea Apavil S.A. (27.05.2021)
- Hotararea nr. 6 privind aprobarea executiei Bugetului de Venituri si Cheltuieli al societatii APAVIL S.A. pe anul 2020 (27.05.2021)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea achizitionarii serviciului de intocmire a Studiului de fezabilitate pentru sursa de rezerva Bradisor (14.10.2021)
- Hotararea nr 8 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si cheltuieli al Societatii Apavil SA pentru anul 2021 (14.10.2021)
- Hotararea nr. 9 privind Raportul de activitate al Administratorilor Societatii Apavil SA pentru semestrul I al anului 2021 (14.10.2021)
Anul 2020
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. precum si lista de investitii pe anul 2020 (19.02.2020)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea infiintarii unui punct de lucru in comuna Golesti sat Aldesti, judetul Valcea (19.02.2020)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea infiintarii punctului de lucru “Statia de Epurare Rm. Valcea” in localitatea Rm. Valcea, str. Nistor Dumitrescu, nr.23, judetul Valcea (19.02.2020)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. pe anul 2020 (20.03.2020)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea executiei Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. pe anul 2019 (06.07.2020)
- Hotararea nr. 6 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2019 in baza Raportului de activitate al Administratorilor pe anul 2019 si a Raportului Auditorului Financiar (06.07.2020)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2019 la societatea Apavil S.A. (06.07.2020)
Anul 2019
- Hotararea nr. 9 privind aprobarea rectificarii bugetului de venituri si cheltuieli al societatii Apavil SA pentru anul 2019 (23.09.2019)
- Hotararea nr. 8 privind aprobarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli al societatii Apavil SA pentru anul 2018 (23.07.2019)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea repartizarii profitului net pentru anul 2018 la societatea Apavil SA (23.07.2019)
- Hotararea nr. 6 privind aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie 2018 pe baza Raportului Administratorilor si al Auditorului Financiar (23.05.2019)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea organigramei Apavil S.A. (23.05.2019)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea infiintarii unui punct de lucru in comuna Muereasca, judetul Valcea (22.04.2019)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea infiintarii unui punct de lucru in comuna Dragoesti, judetul Valcea (22.04.2019)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2019 al APAVIL S.A. (22.04.2019)
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari realizati din Planul de administrare al Consiliului de Administratie al APAVIL S.A. (22.04.2019)
Anul 2018
- Hotararea nr. 23 privind numirea membrilor Consiliului de Administratie al APAVIL S.A. (20.12.2018)
- Hotararea nr. 22 privind aprobarea prelungirii duratei mandatelor administratorilor provizorii (18.10.2018)
- Hotararea nr. 21 privind numirea Profilului Consiliului de Administratie al APAVIL S.A. (28.09.2018)
- Hotararea nr. 20 privind aprobarea indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari pentru administratorii provizorii ai APAVIL S.A. (28.09.2018)
- Hotararea nr. 19 privind aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli al APAVIL S.A. pe semestrul I al anului 2018 (28.09.2018)
- Hotararea nr. 18 privind numirea secretarului Adunarii Generale a Actionarilor (24.07.2018)
- Hotararea nr. 17 privind numirea unui administrator provizoriu al Apavil S.A. Valcea (24.07.2018)
- Hotararea nr. 16 privind declansarea procedurii de selectie a membrilor Consiliului de Administratie la societatea Apavil S.A. Valcea (24.07.2018)
- Hotararea nr. 15 privind privind aprobarea organigramei Apavil S.A. Valcea (24.07.2018)
- Hotararea nr. 14 privind numirea administratorilor provizorii in Consiliului de Administratie la societatea Apavil S.A. Valcea (18.06.2018)
- Hotararea nr. 13 privind incetarea contractelor de mandat ale membrilor Consiliului de Administratie la societatea Apavil S.A. Valcea (18.06.2018)
- Hotararea nr. 12 privind aprobarea punctului de lucru pentru comuna Galicea (18.06.2018)
- Hotararea nr. 11 privind aprobarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2017 (18.06.2018)
- Hotararea nr. 10 privind dispozitia obligatorie nr. 823/25.03.2016 emisa in baza RIEF nr. CRR AIF 822/25.03.2016 (18.06.2018)
- Hotararea nr. 9 privind stabilirea duratei contractului de mandat a membrilor Consiliului de Administratie (17.05.2018)
- Hotararea nr. 8 privind stabilirea indemnizatiei membrilor Consiliului de Administratie (17.05.2018)
- Hotararea nr. 7 privind radierea punctului de lucru pentru Uzina de Apa Barzoteni-Horezu (17.05.2018)
- Hotararea nr. 6 privind repartizarea profitului net pentru anul 2017 (17.05.2018)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea situatilor financiare pentru anul 2017 (17.05.2018)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea punctului de lucru pentru orasul Perisani (16.04.2018)
- Hotararea nr. 3 privind aprobarea punctului de lucru pentru orasul Baile Olanesti (16.04.2018)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea punctului de lucru pentru orasul Calimanesti (16.04.2018)
- Hotararea nr. 1 privind aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2018 (16.04.2018)
Anul 2017
- Hotararea nr. 17 privind numirea numire auditor financiar (18.12.2017)
- Hotararea nr. 16 privind aprobarea punctului de lucru pentru comuna Pietrari (18.12.2017)
- Hotararea nr. 15 privind Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2017 – rectificat (18.12.2017)
- Hotararea nr. 14 privind procedura de selectie membrii in Consiliul de Administratie (18.12.2017)
- Hotararea nr. 13 privind numirea administratorilor provizorii in Consiliul de Administratie (18.12.2017)
- Hotararea nr. 12 privind revocarea unui membru in Consiliul de Administratie (18.12.2017)
- Hotararea nr. 11 privind demisia a doi administratori (13.11.2017)
- Hotararea nr. 10 privind executia Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2016 (09.08.2017)
- Hotararea nr. 9 privind descarcarea de gestiune a administratorilor APAVIL SA (29.06.2017)
- Hotararea nr. 8 privind aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Stefanesti (29.06.2017)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea obiectivelor, criterilor si indicatorilor de performanta ai administratorilor pentru anul 2016 (29.06.2017)
- Hotararea nr. 6 privind repartizarea profitului net realizat in anul 2016 (29.06.2017)
- Hotararea nr. 5 privind aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2016 (29.06.2017)
- Hotararea nr. 4 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2017 (06.04.2017)
- Hotararea nr. 3 privind numire auditor intern (06.03.2017)
- Hotararea nr. 2 privind aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Tomsani (06.03.2017)
- Hotararea nr. 1 privind incetarea contractului de mandat al d-lui Popa Stefan Ovidiu si desemnarea d-lui Dima Adrian Cosmin (06.03.2017)
Anul 2016
- Hotararea nr. 15 privind Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2016 – Rectificat (28.11.2016)
- Hotararea nr. 14 privind modificare denumire adresa punct de lucru (28.11.2016)
- Hotararea nr. 13 incetarea contractului de mandat al d-lui Teodosie Filip si desemnarea d-lui Popa Stefan Ovidiu (28.11.2016)
- Hotararea nr. 12 privind eincetarea contractului de mandat la d-lui Veteleanu Eusebiu si desemnarea d-nei Patru (actualmente Ionescu) Diana Maria (28.11.2016)
- Hotararea nr. 11 privind constructia celor patru microhidrocentrale (25.05.2016)
- Hotararea nr. 10 privind executia Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2015 (25.05.2016)
- Hotararea nr. 9 privind raportarea profitului net pentru anul 2015 (25.05.2016)
- Hotararea nr. 8 privind aprobarea situatiilor finanaciare pentru anul 2016 (25.05.2016)
- Hotararea nr. 7 privind aprobarea contractului de mandat al administratorului Bolovan Nicolae si stabilirea indemnizatiei (30.03.2016)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2016 (29.02.2016)
- radierea si inregistrarea noului sediu al punctului de lucru Calimanesti (29.02.2016)
- incetare mandat membru in Consiliul de Admistratie al APAVIL SA Valcea (29.02.2016)
- numirea unui membru in Consiliul de Admistratie al APAVIL SA Valcea (29.02.2016)
- numire auditor intern (29.02.2016)
- aprobarea organigramei SC APAVIL SA Valcea (29.02.2016)
Anul 2015
- procedura de selectie a unui membru in Consiliul de Administratie al SC APAVIL SA (22.09.2015)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli – rectificarea I al societatii pentru anul 2015 (22.09.2015)
- incheiere contract achizitie directa servicii de recrutare resurse umane – membru Consiliul de Administratie (15.07.2015)
- demararea achizitiei directe servicii de recrutare resurse umane – membru Consiliul de Administratie (16.06.2015)
- aprobarea organigramei SC APAVIL SA Valcea (16.06.2015)
- repartizarea profitului net pentru anul 2014 (12.05.2015)
- aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2014 (12.05.2015)
- aprobarea raportului asupra activitatii de administrare pentru semestrul II al anului 2014 (11.03.2015)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pentru anul 2015 (11.03.2015)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli rectificat al societatii pentru anul 2014 (19.01.2015)
Anul 2014
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pentru anul 2014 (10.11.2014)
- aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pentru anul 2014 (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Budesti (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Francesti (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Lacusteni (10.11.2014)
- aprobarea punctelor de lucru pentru comuna Prundeni (10.11.2014)
- aprobarea planului de administrare (10.11.2014)
- aprobarea contractelor de mandat ale administratorilor (06.10.2014)
- aprobarea organigramei (06.10.2014)
- aprobarea idemnizatiei membrilor AGA (14.07.2014)
- aprobarea majorarii capitalului social (13.06.2014)
- alegerea membrilor Consiliului de Administratie (05.06.2014)
- cererea de renuntare a apelului declarat de societate (05.06.2014)
- indeplinirea Hatararii Consiliului Local al Municipiului Rm. Valcea nr. 114/31 mai 2014 (05.06.2014)
- aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2013 (26.05.2014)
- aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2013 (26.05.2014)
- amanarea analizei si aprobarea Raportului Consiliului de Administratie (09.05.2014)
- aprobarea gradului de realizare al obiectivelor, criterilor si indicatorilor de performanta pentru anul 2013 (09.05.2014)
- aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2014 (17.02.2014)
Anul 2013
- bilant la 31.12.2013 (15.04.2014)
- bilant la 30.06.2013 (20.11.2013)
- raport de gestiune la 30.06.2013 (20.11.2013)
- numirea auditului financiar (20.11.2013)
- puncte de lucru nedeclarate (20.11.2013)
- aprobarea organigramei a S.C. Apavil S.A. Vâlcea (20.11.2013)
- reprezentantul Municipiului Ramnicu Valcea in AGA Apavil (24.07.2013)
- aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2013 (07.06.2013)
- aprobarea listei membrilor in Consiliul de Administratie (24.05.2013)
- aprobarea obiectivelor, criteriilor si indicatorilor de performanta pentru anul 2013 (07.06.2013)
- aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2012 (24.05.2013)
- aprobare situatii financiare pentru anul 2012 (24.05.2013)
- bilant la data de 31.12.2012 (24.05.2013)