Constat cu stupoare că domnul viceprimar Pîrvulescu, într-un filmuleț postat pe pagina dumnealui de Facebook, povestește cu emfază cum a reușit să rezolve 3 probleme până acum. Una dintre aceste 3 mari probleme a fost a unei doamne care „efectiv de 15 ani de zile se chinuie în relația cu Apavilul și construcția unui cămin prin care să se racordeze la rețeaua de apă a municipiului”.
Ce uită domnul Pîrvulescu este să ne și spună cum a rezolvat problema. Să-nțelegem că a făcut o vrajă și a construit un cămin de apometru?
Sau, poate, ar fi mai onest din partea dumnealui să spună că s-a informat la directorul societății despre ce este vorba și că din informațiile primite rezultă că:
- Contractul de furnizare a serviciilor de apă și de canalizare de la adresa petiționarei, datează din anul 2001 și a fost preluat pe numele dumneaei în anul 2017, ceea ce înseamnă că doamna beneficiază de servicii de furnizare a apei potabile și de canalizare.
- De 15 ani, doamna în cauză „se chinuie” să facă sesizări peste sesizări, deoarece dorește să primească apă din altă conductă, situată peste stradă de locuința sa. Vă imaginați ce ar însemna ca fiecare utilizator de pe o stradă să solicite să aibă conducta lui?
Dacă dl. Pîrvulescu are ca obiectiv prezentarea unor realizări imaginare, nu este problema noastră, însă îl rog respectuos să nu folosească numele societății Apavil S.A. pentru a induce în eroare și nici să denigreze numele acestei societăți ai cărei salariați își fac treaba în condiții nu tocmai ușoare, dat fiind faptul că se lucrează cu personal redus încă de la începutul pandemiei.
DIRECTOR GENERAL
ing. Ion FLORESCU